dinsdag 18 februari 2014



Hallo allemaal,
Welkom op ons blog. Haha niemand weet van het bestaan af van dit blog, maar ja wat moet je dan zeggen. Dit is ons allereerste berichtje en we hopen dat we het geplaatst kunnen krijgen. Wij zijn allebei al dikke veertigers.....en niet zulke enorme computerwonders :-)
We zijn erg benieuwd of we er wat leuks van kunnen maken en als er dan ook nog een volger zou komen...................
Ach eerst dit berichtje zien te plaatsen!
Maar voor degene die ons wel heeft gevonden, we wensen je een hele fijne avond.

3 opmerkingen:

  1. Hallo Gert jan en Margreet. Dankjewel voor het berichtje op mijn blog.

    Leuk dat jullie ook een blog beginnen, ik kan je verklappen dat het heel verslavend is;-) ik ben dan ook benieuwd wat jullie laten zien.

    Groetjes, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Marjonel,
    Jij bent de aller eerste die op onze blog reageert, geweldig dank je.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Margreet wat leuk dat je een berichtje plaatste op mijn blog ,leuk dat je mij gaat volgen hierbij doe ik het zelfde ok !
    Liefs ida

    BeantwoordenVerwijderen