donderdag 15 mei 2014

Kleine verandering in de kamer

Zo was het.




Dit is een echt oud buikkastje wat we ooit (voor veel te veel geld) hebben gekocht in Ootmarsum. Het kastje zal dan ook waarschijnlijk wel ons hele leven bij ons blijven  :-)
Vroeger heeft er waarschijnlijk ook nog een bovenstuk opgezeten, maar toen wij het kochtten was het zoals het nu op de foto staat. Maar wat zet je op zo'n kastje.........mmmm..........ik ben inderdaad nieuw in blogland en kan me enorm vergapen aan jullie mooie huizen en vooral aan hoe het binnen en buiten allemaal is ingericht en gedecoreerd. Soms met zo weinig spullen en toch heeft het dan een geweldige sfeer. Ik ben beginner en moet dat nog leren. Ons hele huis moet de metamorfose nog ondergaan. Muren en kasten moeten nog onder handen worden genomen, dus er is nog genoeg met jullie te delen in de toekomst.
Maar hier een eerste poging.




Zo is het geworden.

 
De klok op de bovenste foto was echt een impulsieve aankoop. Heb ik nog wel eens :-(        
Ik had bij jawel de Xenos al een hele tijd een leuke klok gezien die ik wel graag wou hebben, en die dus toch maar gekocht.

Gekocht bij de Xenos

Maar dan ben ik dus lekker druk aan het prutsen met de spulletjes in de woonkamer..........wil ik even naar de garage om daar wat mos uit de kast te pakken.........dus ik loop door de keuken, en in de keuken .......SCHRIK !!!!!!!
Wat ligt daar dan ?????





Een babyeekhoorntje!!!
Ik had geen idee of het beestje nog leefde. Dus heel voorzichtig erom heen gelopen.......maar helaas hij was dus wel dood.


De boosdoener



Ja en wie had dat op haar geweten? Onze poes Monkey. Monkey is bij ons komen wonen toen ze 7 jaar oud was, en we kregen de boodschap mee dat het zo'n dametje was!!!!!
Inmiddels zijn we heel wat muizen, een haas, en een babyeekhoorntje verder. Maar ja het is de natuur dus wat doe je eraan. We hebben haar wel gelijk een belletje om gedaan. Dan word al het andere dierlijke gespuis wat zich bij ons in de tuin ophoud in ieder geval gewaarschuwd. We hebben haar gezegd dat ze het goed gedaan heeft maar dat ze de volgende keer toch beter met een muis thuis kan komen  ;-)

Fijn weekend alvast allemaal

Liefs Margreet

















3 opmerkingen:

  1. Haha wat een kleine bandiet is die kat van jou!
    Maar ja niets aan te doen, een kat is een kat!
    Door jou kat dacht ik wel, wat een leuk verhaal, deze blog ga ik volgen =)
    Je kat heeft dan toch weer goede puntjes gescoord.

    Groetjes Jilly van garcya's place

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaren geleden hebben wij ook een kat gehad die met van alles en nog wat binnen kwam lopen, maar ik vindt het wel jammer van het eekhoorntje.

    a.s zondag is er een brocante markt in Nijverdal, een tip.
    Mijn vriendin en ik staan er ook.
    Groet uit Vroomshoop

    BeantwoordenVerwijderen